Kdo jsme?

aneb něco málo o nás....

Jmenuji se Lucie a jsem hlavní zakladatelkou firmy CardUm. 

Proč CardUm?
Název se skládá ze dvou slov a to CARD - karta, přání a UM - umění
Hlavní náplní měla být na začátku spousta ručně vyráběných přáníček. Avšak v okolí jsem našla další páry šikovných ruček a tak postupně naskladníme i rukodělné dárečky.

Krabička na peníze a šperk.

Jak to vše vzniklo?
Úplnou náhodou :D . Jsem pekařka a v maturitním ročníku jsem byla v kontaktu s cukrářkami a tak jsem začala péct dorty. Jednou jsem hledala na internetu vykrajovací šablonu na marcipán a tím jsem našla i šablonky na papírová přáníčka. A tak jsem měla nový koníček. Za tu dobu od prvního přáníčka se změnil styl výroby a design. Přáníčka vyrábím zdobená a vše převážně ručně.
 Přáníčko mini s obálkou.

Máme v nabídce různé velikosti přáníček a nebráníme se ani atypickým dle objednávky.
Základem je 240 - 300gsm bílý papír. Ten je poté jako koláž vršen různými kvalitními čtvrtkami, zdoben komponenty jako kamínky, krajky či stuhami a přidáváme papírové květinky, výřezy nebo ručně malované či ručně vybarvené obrázky.
Vše dodáváme spolu s obálkou. U některých přáníček větších velikostí plánujeme zdobené krabičky.


V naší nabídce jsou i krabičky ve kterých můžete darovat peníze se šperkem.


Na vánoce máme v prodeji i přáníčka mini s kolíčkem na dárky. Jsou v různých kolekcích a v prodeji po sadě i kusu.

Mini kartička na dárky.

A nezapomínáme ani na pány ;).
Zatím máme jen pár přáníček, ale brzy bude i pánský výběr.







Vyzkoušeli jsme si i párty objednávku banneru se jménem.


Nezůstáváme ale jenom u papíru.
A další a další.

Co Vás u nás čeká?
Spousta přáníček, krabiček a dárečků. Plánujeme vonné dárky s levandulí. Dětské malé polštářky s pohankou na nahřívání, meduňkové polštářky, ručně vyrobené šperky, háčkované měšce na poklady, ručně vyrobené diáře či dárkové koše a krabičky na různá témata a příležitosti.
A spoustu dalších dárků.
A pro ty, kteří jsou z Prahy, mají rozvoz zdarma.
Těšíme se na Vaší návštěvu a rádi přijmeme i připomínky či kritiku.

Krásný den přeje
CardUm



Komentáře

Oblíbené příspěvky